Inspector Daune

BRD Asigurari de Viata recruteaza Inspector Daune

brd_yopmail.com_kcdk
Valabil pana la: 2018-02-08

Compania BRD Asigurari de Viata Nivel cariera Peste 3 Ani Exp
Limbi straine
Tip job Full time Data introducerii 2018-01-08
Posturi disponibile 1 Data limita 2018-02-08

Locatie:
- Bucuresti

Obiectivul postului:
- Evaluarea cazurilor de despagubire, gestionarea dosarelor de despagubire precum si a tuturor proceselor conexe.

Responsabilitatile principale ale postului sunt:
- Responsabil de activitatea de despagubire a contractelor de asigurari de viata in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora;
- Participa la inregistrarea, scanarea si arhivarea tuturor documentelor legate de gestionarea dosarelor de despagubire;
- Actualizarea bazelor de date privind informatiile si modificarile survenite in procesul de despagubire;
- Mentine o comunicare constanta, eficienta si profesionala cu colegii si superiorii ierarhici + raspunde eficient la cererile efectuate de acestia;
- Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind dosarele de despagubire;
- Participa la elaborarea procedurilor si tuturor documentelor specifice gestionarii despagubirilor si ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor Serviciului Daune;
- Analizeaza, se implica si propune corectii necesare in cazul in care apar disfunctionalitati in procese;
- Elaborarea rapoartelor periodice cu privire la dosarele de despgubiri si prezentarea datelor catre superiorii ierarhici;
- Primirea, inregistrarea si evaluarea dosarelor de despagubiri in functie de nivelul de delegare si solicita informatii suplimentare atunci cand este necesar;
- Gestionarea reclamatiilor privind dosarele de despagubire;
- Informeaza sefii ierarhici cu privire la problemele ce ar putea aparea sau care pot apare in gestionarea despagubirilor;
- Respecta prevederile din regulamentele si normele interne ale Serviciului, Departamentului si companiei;
- Reprezinta societatea intr-un mod constructiv si pozitiv in relatia cu partenerii de afaceri si autoritatile;
- Manifesta o preocupare permanenta si sustinuta privind perfectionarea profesionala;
- Ofera suport, dupa caz, celorlati membri ai Serviciului Daune / Departamentului Operatiuni;
- Asigura corespondenta cu clientii interni si externi la un inalt nivel profesional;
- Atentionarea conducerii asupra problemelor aparute in administrarea proceselor de despagubire;
- Indeplineste sarcinile de serviciu, atribuite de seful/sefii ierarhic/ierarhici;
- Asigura o comunicare eficienta si profesionala cu colegii si superiorii.

Cunostintele si competente necesare ocuparii postului:
- Experienta in domeniul asigurarilor de viata (minim 3 ani);
- Experienta in evaluarea dosarelor de despagubiri pentru asigurare de viata , individuale si de grup (minim 2 ani);
- Avantaj, experienta in bancassurance;
- Experienta de lucru in cadrul unui grup international si/sau cu brokeri;
- Studii superioare finalizate (licenta sau master);
- Limbi straine - engleza: nivel avansat, franceza - avantaj;
- Cunostinte solide PC - MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint);
- Obisnuinta de a lucra in echipa ce indeplineste aceeasi activitate;
- Spontaneitate, bune abilitati de comunicare, pro-activitate, atentie la detalii.

Tip contract:
- Nedeterminat.

Cei interesati pot trimite candidatura la adresa elena.rusu@brd.ro pana la data de 08.02.2018.

Trebuie sa fii logat pentru a aplica