Director Market-Management si Comunicare

ALLIANZ-TIRIAC recruteaza Director Market-Management si Comunicare

allianz_yopmail.com_cl93
Actualizat la: 2017-06-21
Valabil pana la: 2017-06-30

Compania ALLIANZ-TIRIAC Nivel cariera Peste 3 Ani Exp
Limbi straine engleza
Tip job Full time Data introducerii 2017-06-21
Posturi disponibile 1 Data limita 2017-06-30

Atributiile postului:
- Elaboreaza, dezvolta si implementeaza strategia de marketing si politica de comunicare a societatii, in concordanta cu strategia si obiectivele companiei;
- Coordoneaza si administreaza relatia ALLIANZ-TIRIAC Asigurari cu media, prin organizarea de intalniri ale reprezentantilor companiei cu acestia;
- Coordoneaza activitatile de comunicare si relatii publice derulate de companie (intern si extern);
- Elaboreaza, dezvolta si implementeaza programe de promovare a imaginii firmei si a produselor acesteia (prin intermediul presei scrise, televiziunii, internetului etc);
- Elaboreaza si coordoneaza activitatile de comunicare si relatii publice in situatiile de criza ale companiei;
- Coordoneaza implementarea proiectelor de promovare si comunicare a brandului societatii si a produselor societatii;
- Coordoneaza activitatea de elaborare a Planului anual de dezvoltare produse si a Planului anual de campanii de vanzare/ promovare;
- Coordoneaza dezvoltarea activitatilor de comunicare digitala si strategiilor dedicate clientilor;
- Project management pentru solutii noi de afaceri;
- Realizeaza segmentarea pietei, pozitionarea politicii de pret si identificarea diferentiatorilor ALLIANZ-TIRIAC Asigurari in relatia cu fiecare segment de clienti;
- Valideaza modalitatea (forma si continut) de interactionare cu clientii in fiecare punct de contact;
- Acorda consultanta si sprijina forta de vanzare in activitatea depusa;
- Identifica societatile concurente si strategiile acestora, tendintele pietei, clientii potentiali si determina oportunitatile/ amenintarile de dezvoltare;
- Coordoneaza monitorizarea si analiza tendintelor de piata, a comportamentului consumatorilor, perceptia acestora asupa companiei, atat pentru clientii existenti in portofoliul, cat si pentru clientii potentiali din piata;
- Coordoneaza activitatea de raportare in relatia cu Grupul ALLIANZ si top-managementul companiei;
- Raspunde de bugetul ariei si de impactul generat prin executia bugetara.

Cerinte minime:
- Studii: superioare, de specialitate in domeniul economic;
- Experienta: minim 5 ani in activitati de asigurari, minim 5 ani intr-o pozitie de management;
- Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara de management in domeniul asigurarilor sau financiar - bancar;
- Cunostinte: marketing si comunicare, analiza date, statistica, cunostinte avansate PC (Microsoft Office);
- Limbi straine: Limba engleza nivel avansat;
- Abilitati/Competente:

  • Puternica orientare catre client si rezultate;
  • Conducerea spre schimbare & inovare;
  • Orientare strategica si antreprenoriala;
  • Leadership;
  • Puternice abilitati de prezentare si comunicare.

- Calitati Individuale: gandire analitica, perseverenta, seriozitate, corectitudine, integritate, spirit de observatie.

Suna interesant? Trimite-ne CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@allianztiriac.ro.

Trebuie sa fii logat pentru a aplica