Analist Risc

BRD PENSII recruteaza Analist Risc

brd_yopmail.com_kcdk
Actualizat la: 2017-05-16
Valabil pana la: 2017-05-31

Compania BRD PENSII Nivel cariera Peste 3 Ani Exp
Limbi straine engleza
Tip job Full time Data introducerii 2017-05-16
Posturi disponibile 1 Data limita 2017-05-31

Responsabilitati principale:
- Identificare, evaluare si monitorizare riscuri;
- Contribuie la revizuirea sistemului de managementul riscului, a limitelor de risc si a metodologiei de masurare a expunerii la risc;
- Contribuie la identificarea si evaluarea permanenta a riscurilor care ar putea impacta obiectivele companiei, luand in considerare factori interni si externi, incluzand cel putin urmatoarele riscuri: riscul operational, riscul de conformitate, riscul de piata, riscul de credit, riscul de lichiditate, riscul de concentrare, riscul reputational, riscul actuarial;
- Calcul teste de stres si indicatori de risc pentru fondurile de pensii, verificare comformitate cu limitele de risc stabilite;
- Contribuie la definirea si monitorizarea indicatorilor de risc si conformitate cu limitele de risc;
- Contribuie la propuneri si monitorizare a masurilor de diminuarea a riscurilor, atunci cand este necesar;
- Monitorizare permanenta a expunerii la riscuri a companiei si a Fondurilor de pensii private, cat si a indicatorilor de risc;
- Pregateste rapoarte catre Directorul de managementul riscului cu analiza desfasurata si monitorizarea expunerii la riscuri a companiei si fondurilor de pensii private;
- Realizeaza controale de nivel 1 alocate functiei;
- Participa la urmarirea si monitorizarea planurilor de actiune rezultate in urma cartografierii riscurilor;
- Participa la implementarea, testarea si revizuirea documentatiei Planului de Continuitate a Activitatii;
- Urmarirea indeplinirii de catre administrator a recomandarilor si solicitarilor formulate de auditul intern si extern si de catre ASF referitoare la activitatea de managementul riscului pentru administrator si fondurile de pensii;
- Arhiveaza si pastreaza documentatia emisa in cadrul departamentului de managementul riscului;
- Alte atributii conform prevederilor legislatiei in vigoare si solicitarilor superiorului ierarhic;
- Raportare si proceduri;
- Contribuie la elaborarea in termen a rapoartelor specific, catre autoritati si catre SOGECAP;
- Contribuie la pregatirea rapoartelor semestriale de risc catre ASF;
- Contribuie la pregatirea rapoartelor de analiza a riscurilor investitionale, raportului riscurilor operationale IT, rapoartelor cu indicatorii de risc si orice alte rapoarte emise de catre departamentul de risc management;
- Asigura suport in pregatirea rapoartelor catre conducerea companiei, referitoare la profilul de risc, evolutia riscurilor si depasirea limitelor de toleranta acceptate;
- Pregatirea documentelor suport si a minutelor Comitetelor de Managementul Riscului;  
- Contribuie la elaborarea altor rapoarte conform prevederilor legislatiei in vigoare sau solicitarilor superiorului ierarhic;
- Cultura riscului;
- Contribuie la promovarea comportamentelor care conduc la un management al riscului mai eficient in companie, conform bunelor practici ale grupului;
- Promoveaza constientizarea riscurilor de catre toti angajatii;
- Disemineaza informatii referitoare la cultura riscului.

Cunostinte si experienta

Cunostinte:
- Studii superioare de master sau echivalent in finante sau actuariat;
- Cunostinte despre investitii si piete de capital;
- Cunoasterea legislatiei in vigoare din domeniul pensiilor private;
- Analiza si interpretarea datelor/ evaluarea informatiilor;
- Aptitudini analitice si atentie la detalii;
- Buna cunoastere a limbii engleze;
- Bune cunostinte de Excel si de preferat VBA si Access.

Competente:
- Bune abilitati de comunicare;
- Adaptabilitate si reactivitate;
- Spirit de echipa;
- Rezistenta la stres;
- Transparenta si abilitatea de a documenta analizele desfasurate.

Experienta:
- Minim 3 ani experienta in domeniul administrare pensii private, asigurari sau piete de capital.

Oferta:
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist;
- Tip de contract: Contract pe perioada nedeterminata.

Aplicatiile pot fi transmise la urmatoarele adrese: Elena.rusu@brd.ro sau florina.cursaru@brd.ro.

Trebuie sa fii logat pentru a aplica