Business support specialist

LEADER Team Broker recruteaza Business support specialist

leaderteam_yopmail.com_e5wk
Actualizat la: 2017-02-14
Valabil pana la: 2017-02-28

Compania LEADER Team Broker Nivel cariera Peste 3 Ani Exp
Limbi straine engleza
Tip job Full time Data introducerii 2017-02-14
Posturi disponibile 1 Data limita 2017-02-28

Echipa LEADER Team Broker cauta un nou membru, entuziast si plin de energie, care sa fie pus pe fapte si proactiv asa cum sunt oamenii din jurul nostru. In calitate de companie de top in domeniul asigurarilor dorim sa avem alaturi de noi persoane care isi iau angajamenul sa lucreze pentru succesul clientilor si al organizatiei noastre. Sa lucrezi la LEADER Team inseamna sa te alaturi unei echipe de profesionisti, care are ca focus calitatea si dezvoltarea continua.

LEADER Team Broker de Asigurare este o companie de top de consultanta si brokeraj in asigurari, orientata catre segmentul de corporate si IMM. Cu o experienta de peste 10 ani in piata din Romania este una dintre companiile lider in domeniul asigurarilor de nisa. LEADER Team Broker recruteaza:

Business support specialist

DEPARTAMENT: Administrativ

LOCALIZARE: Bucuresti - Sediul central LEADER Team Broker de Asigurare

RESPONSABILITATI:
- Mentinerea relatiei cu asistentii in brokeraj si oferirea de suport (la emiterea de polite, la alocarea de usere, inregistrarea politelor in sistem etc);
- Oferirea de suport pentru asistentii in brokeraj in raport cu asiguratorii (anulare polite, cerere despagubiri, oferte, borderouri, plati etc);
- Verificarea si stocarea borderourilor depuse de asistentii in brokeraj;
- Mentinerea relatiei cu furnizorul IT (sesizarea erorilor din sistemul IT, alocarea de usere, solutionarea oricaror probleme de acces in sistem etc);
- Oferirea de suport departamentului financiar privind relatia cu membrii si cu furnizorii (furnizeaza facturile departamentului financiar, mentine legatura cu furnizorii, obtine aprobarea pentru plati etc);
- Ofera suport departamentului financiar privind relatia si fluxul de lucru cu asiguratorii (borderourile etc);
- Task-uri administrative: managmentul si arhivarea diverselor documente si contracte, inregistrarea contractelor cu furnizorii, evidenta documentelor intrate si iesite, trimiterea documentele necesare prin curier etc.

CERINTE

Studii: Studii superioare finalizate (de preferat Studii Economice);

Cunostinte:
- Cunostinte  Microsoft Office: Word, Excel;
- Experienta in asigurari este un plus.

Abilitati:
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Abilitati de organizare a timpului, sarcinilor, activitatilor zilnice;
- Spirit de echipa, perseverenta, proactivitate si orientare spre rezultate;
- Atentie la detalii;
- Capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stricte.

BENEFICII
- Contract de munca;
- Pachet salarial atractiv (salariu fix si alte beneficii);
- Asigurare de sanatate;
- Mediu de lucru placut.

CV-urile se pot transmite pana pe data de 28 februarie 2017 la adresa oana.enache@leaderteam.ro.

Trebuie sa fii logat pentru a aplica

Job Urgent