Inspector de Risc

PAID Romania recruteaza Inspector de Risc

paid_yopmail.com_z6bw
Actualizat la: 2016-12-06
Valabil pana la: 2017-01-31

Compania PAID Romania Nivel cariera Peste 3 Ani Exp
Limbi straine engleza
Tip job Full time Data introducerii 2016-12-06
Posturi disponibile 1 Data limita 2017-01-31

Studii:
-Superioare de specialitate.

Atributiile specifice:

a)Managementul riscului
- Identifica, evalueaza si analizeaza riscurile din cadrul societatii si propune solutii privind evitarea, prevenirea si reducerea acestora;
- Monitorizeaza evolutia si controlul riscurilor in cadrul sistemului de management al riscurilor;
- Contribuie la stabilirea indicatorilor cantitativi si calitativi cu ajutorul carora sa poata fi determinata pozitia societatii fata de principalele riscuri, participand la calculul acestora;
- Efectueaza teste de senzitivitate /stres;
- Se implica in calculul cerintei de capital;
- Se implica in elaborarea profilului de risc al societatii si al altor rapoarte privind managementul riscurilor (Solvency II, ORSA, proiectii privind solvabilitatea si managementul capitalului);
- Contribuie la elaborarea procedurilor specifice Compartimentului de Management al Riscului si implementarea acestora.

b)Planul de continuitate al afacerii (BCP)

- Coordoneaza si integreaza activitatile legate de sistemul de management al continuitatii afacerii, privind dezvoltarea, intretinerea si testarea planurilor/procedurilor de continuitate;
- Defineste si implementeaza un calendar anual de activitati legate de continuitatea afacerii, urmarind implementarea strategiei de abordare a continuitatii afacerii;
- Stabileste si coordoneaza legatura dintre planurile de continuitate si cele legate de situatiile de urgenta, sanatate, securitate in munca si cele de recuperare la dezastru (privind resursele implicate: umane, logistice, IT);
- Dezvolta si implementeaza planurile de management al crizei, inclusiv de comunicare interna si externa;
- Desfasoara programe de training si awareness cu toti stakeholders, inclusiv pentru client;
- Evalueaza si raporteaza nivelul de risc de continuitate, pe categorii si integrat, impreuna cu specialistii si managementul executiv al PAID.

Cerinte:
- Experienta relevanta in managementul riscului in domeniul asigurarilor (minim 2 ani);
- Experienta in managementul continuitatii;
- Experienta in implementarea Solvency II constituie un avantaj;
- Abilitati de coordonare a echipelor si relationare cu parteneri externi (BCP);
- Cunostinte referitoare la standardele specifice (ISO 27001, ISO 22310);
- Studii superioare finalizate (studii Economice/ Cibernetica, Informatica, Matematica); Master in managementul riscului si actuariat reprezinta un avantaj;
- Foarte buna cunoastere a limbii engleze;
- Cunostinte avansate MS Office.

Trimite CV-ul tau la office@paidromania.ro.

Trebuie sa fii logat pentru a aplica

Job Urgent