Actuar, Serviciul Actuariat si Analiza de Piata, Directia Supraveghere si Control, Sectorul Asigurari-Reasigurari

ASF Romania recruteaza Actuar, Serviciul Actuariat si Analiza de Piata, Directia Supraveghere si Control, Sectorul Asigurari-Reasigurari

asf_yopmail.com_u24t
Actualizat la: 2016-05-31
Valabil pana la: 2016-06-02

Compania ASF Romania Nivel cariera Peste 3 Ani Exp
Limbi straine engleza
Tip job Full time Data introducerii 2016-05-31
Posturi disponibile 1 Data limita 2016-06-02

Cerinte pentru ocuparea postului

Studii si experienta:
- Studii superioare economice/matematice absolvite cu diploma de licenta;
- Studii de master/ post-universitare sau absolvirea unor cursuri in domeniul actuarial sau in matematici; membru al Asociatiei Romane de Actuariat constituie avantaj;
- Experienta profesionala de minimum 2 ani pe posturi cu studii superioare in actuariat;
- Cunostinte de specialitate privind modalitatea de calcul si analiza a indicatorilor actuariali specifici societatilor de asigurare sau a rapoartelor actuariale ale acestora;
- Cunostinte de nivel mediu cu privire la prevederile Solvency 2 care intra in aria actuariatului si mai specific cu privire la calculul de MCR si SCR cu formula standard sau calculul de rezerve tehnice;
- Cunostinte de limba engleza nivel avansat;
- Cunostinte Microsoft Office nivel avansat.
Competente comportamentale (organizationale):
- Orientare catre rezultate;
- Munca in echipa;
- Creativitate si inovatie;
- Etica si integritate;
- Intelegere si tact organizational.

Atributiile si responsabilitatile principale ale postului:
- Asigura suportul tehnic, prin furnizarea de analize, consultanta, ghiduri, puncte de vedere, specializate pentru toate structurile A.S.F. in activitatea carora sunt necesare analize actuariale;
- Monitorizeaza si analizeaza indicatorii cu specific actuarial ai societatilor de asigurare - reasigurare;
- Furnizeaza metodologii si specificatii tehnice pentru realizarea unor rapoarte de analiza a indicatorilor specifici societatilor de asigurare – reasigurare;
- Analizeaza calitatea si continutul rapoartelor actuariale ale societatilor de asigurare – reasigurare;
- Participa in cadrul actiunilor de control ce presupun verificari ale produselor de asigurare practicate, rezervelor constituite, activelor care acopera rezervele, solvabilitatii societatilor de asigurari sau alta tematica ce necesita suport actuarial;
- Analizeaza si furnizeaza opinii si solutii referitoare la adecvarea tarifelor asigurarilor obligatorii, pe baza documentatiilor furnizate de actuari/ functia actuariala din societatile de asigurare – reasigurare;
- Participa la procesul de analizare prealabila si autorizare a modelelor interne partiale/integrale emise de societatile de asigurare – reasigurare, precum si la procesul de autorizare a modelelor aferente parametrilor specifici ai acestor societati, conform cerintelor Solvabilitate II;
- Colaboreaza cu asociatiile profesionale pentru dezvoltarea profesiei actuariale in Romania, analizarea si dezbaterea propunerilor de norme/ghiduri/standarde in domeniu.

Termenul pentru depunerea candidaturii este 02.06.2016. Mai multe detalii cu privire la continutul dosarului de candidatura, precum si regulile de transmitere a dosarului de candidatura gasiti la sectiunea Cariere/Posturi disponibile de pe site-ul Autoritatii de Supraveghere Financiara.

Trebuie sa fii logat pentru a aplica