Director Administrare Asigurari

GROUPAMA Asigurari recruteaza Director Administrare Asigurari

groupama_yopmail.com_635t
Actualizat la: 2015-02-24
Valabil pana la: 2015-03-02

Compania GROUPAMA Asigurari Nivel cariera Peste 3 Ani Exp
Limbi straine engleza
Tip job Full time Data introducerii 2015-02-24
Posturi disponibile 1 Data limita 2015-03-02

Responsabilitati:
- Defineste si implementeaza strategia de colectare a creantelor, asigurand adecvarea intre solutiile tehnice ale companiei si nevoile pietei; elaboreaza si implementeaza solutii de imbunatatire a colectarii/ incasarii si de evitare a anularii politelor (monitorizare creante/ incasari, adresare pentru solutionare);
- Defineste/ optimizeaza procesele de reconciliere a incasarilor aferente politelor de asigurare viata si non-viata (alocare la nivel de polita) si monitorizare (situatia curenta a clientului sau a tertului);
- Implementeaza sistemul centralizat si automat de calcul al comisioanelor; asigura calculul comisioanelor platite de companie, reconcilierea valorilor si a eventualelor diferente fata de cele ale intermediarilor; asigura rezolvarea solicitarilor si a reclamatiilor aferente;
- Asigura administrarea intermediarilor, inregistrarea si gestiunea contractelor si a documentelor specifice; asigura actualizarea in aplicatiile IT specifice a documentelor; asigura pastrarea si arhivarea documentelor specifice colaborarii cu intermediarii;
- Asigura managementul/ administrarea politelor/ portofoliului non-viata, inregistrarea si gestiunea politelor si a documentelor specifice; asigura actualizarea in aplicatiile IT specifice a datelor aferente politelor gestionate; asigura pastrarea si arhivarea documentelor specifice administrarii portofoliului;
- Asigura, fiind proprietar de proces, optimizarea si functionarea coerenta a proceselor administrate, in integralitatea lor (de la un capat la altul); astfel, asigura designul/ redesignul, respectiv optimizarea proceselor gestionate (cu automatizare, documentare/ formalizare adecvata);
- Asigura alinierea proceselor gestionate la: a) celelalte procese de business; b) obiectivele si strategia de business; c) bunele practici, si d) legislatia aplicabila.

Cerinte:
- Studii superioare;
- Minim 5 ani experienta in asigurari;
- Minim 3 ani experienta in operatiuni ce vizeaza ariile: administrare portofoliu, colectare creante, reconciliere si monitorizare incasari, gestiune intermediari (calcul comisioane, administrare contracte);
- Minim 3 ani experienta in coordonarea de echipe mari;
- Cunostinte avansate/ intelegere profunda a domeniului si proceselor specifice de asigurari;
- Abilitati avansate de optimizare a proceselor specifice (documentare, KPI, instrumente, etc.);
- Bune abilitati de utilizare a aplicatiilor specifice, calcul statistic, analiza si raportare;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Abilitati excelente de influentare;
- Orientare colaborativa;
- Competente dezvoltate de imbunatatire continua;
- Orientare catre client;
- Orientare catre rezultate;
- Angajament organizational;
- Agilitate;
- Competente manageriale dezvoltate.

Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email recrutare@groupama.ro pana luni, 2 martie 2015.

Trebuie sa fii logat pentru a aplica

Job Urgent