Sef Birou Reasigurare

GENERALI Romania recruteaza Sef Birou Reasigurare

generali_yopmail.com_GT3H
Actualizat la: 2013-08-20
Valabil pana la: 2013-09-30

Compania GENERALI Romania Nivel cariera Peste 3 Ani Exp
Limbi straine engleza
Tip job Full time Data introducerii 2013-08-20
Posturi disponibile 1 Data limita 2013-09-30

Atributiile specifice postului:
- Organizeaza activitatea de reasigurare a societatii, indrumand si controland modul de indeplinire a atributiilor de catre persoanele din subordine;
- Negociaza si semneaza acorduri, conventii in probleme de reasigurare, cu parteneri din strainatate, potrivit competentelor ce-i revin sau care au fost aprobate in prealabil de conducerea societatii;
- Obtine si proceseaza informatii pentru a obtine un program optim de reasigurare si propune conducerii societatii masuri pentru imbunatatirea programului de reasigurare in concordanta cu necesitatile de asigurare si posibilitatile interne precum si cu conjunctura pietelor de asigurare si reasigurare straine;
- Centralizeaza, proceseaza si ofera reasiguratorilor anual date pentru fiecare linie de activitate in scopuri de reinnoire a contractelor de reasigurare;
- Estimeaza si agreeaza rezultatul de reasigurare al Societatii in scopuri de planificare;
- Gestioneaza contractele de reasigurare incheiate atat in calitate de reasigurat, cat si in calitate de reasigurator;
- Gestioneaza daunele care afecteaza contractele de reasigurare si raporteaza reasiguratorilor orice modificare;
- Centralizeaza datele necesare si intocmeste deconturile trimestriale de reasigurare aferente contractelor de reasigurare;
- Acorda spriijin permanent unitatilor operative prin furnizarea de informatii privind structura programului de reasigurare;
- Intocmeste rapoarte si situatii privind reasigurarile solicitate de conducerea societatii precum si cele raportate, in conformitate cu cerintele legale impuse de ASF.

Cerintele postului:
- Studii superioare de lunga durata: economice/matematice/master sau studii aprofundate;
- Cursuri de specialitate in domeniul reasigurarilor;
- Experienta in asigurari de minim 5 ani, din care cel putin 3 ani in activitatea de reasigurare;
- Cunostinte legislative in domeniul asigurarilor si reasigurarilor;
- Limbi straine si grad de cunoastere: engleza - nivel avansat;
- Cunostinte operare PC (MS Office, Internet) - nivel avansat.

Aptitudini si abilitati necesare:
- Capacitate de analiza, capacitate de sinteza, obiectivitate, atitudine profesionista, corectitudine, receptivitate, flexibilitate, creativitate, rezistenta la efort si stres, orientare catre rezultate, abilitati de negociere si coordonare.

Oferta:
- Pachet salarial motivant;
- Posibilitatea de a lucra intr-o companie multinationala;
- Program de instruire si pregatire profesionala specifica;
- Sustinerea dezvoltarii profesionale.

Orasul:

- Bucuresti.

Persoanele interesate pot trimite CV-urile pe adresa: andra.state@generali.ro.

Trebuie sa fii logat pentru a aplica

Job Urgent