GT Motive - Help Desk (2 pozitii)

1 pozitie - limba romana
1 pozitie - limba maghiara

SUPORT TEHNIC

  • In intervalul 09:00 - 18:00 asigura suport tehnic (telefon si email) pentru clientii din platformele GT Motive;
  • Rezolva problemele semnalate de clienti pentru Level 1 Support;
  • Administreaza useri in aplicatiile GT Motive;
  • Documenteaza problemele pentru Level 2 Support si le introduce in Salesforce;
  • Comunica clientului solutia la problema semnalata;
  • Ajuta clientul sa identifice functionalitatile din aplicatie (telefon sau remote prin Team Viewer).
ACTIVITATI CONEXE
  • Realizeaza manuale de utilizare pentru platformele dezvoltate de GT Motive;
  • Participa la activitatile de instruire realizate de GT Motive;
  • Participa la sedintele organizate de sefii ierarhici;
  • Efectueaza traduceri pentru platformele GT Motive;  
  • Colecteaza si prelucreaza datele pentru Valuation;
  • Intocmeste diferite rapoarte.
STUDII
  • Medii sau superioare in domeniul tehnic, preferabil Facultatea de Transporturi;
  • Cunostiinte in domeniul IT pentru activitatile de asistenta tehnica;
  • Limbi straine:
    • Pozitia in lb romana: engleza - obligatoriu, o a doua limba straina reprezinta un avantaj;
    • Pozitia in lb maghiara: maghiara si engleza - obligatoriu;
Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de e-mail: cristian.omat@gtmotive.ro