GENERALI Romania - ACTUAR Asigurari Generale

Cerintele postului:
  • Studii superioare de specialitate, finalizarea masterului de actuariat constituie un avantaj;
  • Experienta minim 3 ani in domeniul asigurarilor generale (actuariat), de preferat cu participare la procesele de rezervare (inclusiv Solvency 2) si/sau tarifare;
  • Engleza nivel avansat (citit, scris, vorbit), capacitate de a elabora rapoarte si documentatii in engleza;
  • Cunostinte bune MS Office (Word, Excel, MS Access);
  • Cunostinte de SQL si alte programe de analiza statistica constituie un avantaj.
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Abilitati organizatorice si spirit de echipa;
  • Abilitati excelente de comunicare si relationare;
  • Atitudine orientata catre rezultate si catre client.
Responsabilitatile postului:
  • Calculeaza valoarea rezervelor tehnice aferente regimului Solvency 2;
  • Participa la calculul cerintei de capital aferent regimului Solvency 2;
  • Participa la procesul de tarifare si la dezvoltarea produse noi;
  • Realizeaza rapoarte de analiza a indicatorilor tehnici si riscurilor financiare;
  • Participa la procesul de implementare a regimului IFRS 17.
Beneficii oferite:
  • Mediu de lucru stabil, dinamic, competitiv si profesionist;
  • Training-uri soft skills si tehnice;
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala prin: Programul  de Onboarding "Discover Generali" si prin programe structurate de mobilitate interna si internationala, acces la know-how international;
  • Pachet competitiv de beneficii financiare si non financiare, in conformitate cu politica companiei.
Candidatii  interesati de o cariera in Generali Romania,  pot trimite cv-urile la urmatorul link: https://cariere.generali.ro/jobs/details/137/actuar-asigurari-generale sau pe Linkedln: https://www.linkedin.com/jobs/search/?currentJobId=1294297486&keywords=actuar

Pentru mai multe detalii:gabriela.binzar@generali.com