Eurolife ERB - Ofiter Servicii Clienti

Alatura-te echipei noastre si fii parte din povestea noastra de succes!

Eurolife ERB Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor cu o experienta de peste 11 ani pe piata locala. Eurolife acopera un portofoliu complex de riscuri: asigurari de viata, asigurari de invaliditate, asigurari de somaj, asigurari de imobil, asigurari de accidente, asigurari de sanatate, asigurari de raspundere civila, asigurari de calatorie, asigurari de bilete pentru evenimente,

Eurolife ERB Romania include companiile Eurolife ERB Asigurari de Viata si Eurolife Asigurari Generale, fiind o subsidiara a Eurolife ERB Insurance Group. Eurolife ERB Insurance Group face parte din Fairfax Financial Holdings Limited, un holding canadian care, prin subsidiarele sale, este implicat in asigurari de proprietate si de accident, reasigurari si gestionarea investitiilor.

In prezent, aproximativ 120.000 de clienti detin polite de asigurare emise de Eurolife ERB Asigurari Romania.

Ce trebuie sa faci?

  • Sa acorzi suport partenerilor de business (respectiv ofiteri bancari, agenti proprii) prin e-mail sau telefon, in ceea ce priveste activitatile de ofertare si vanzare a contractelor de asigurare (detalii privind contractul de asigurare, platile, modificari ale contractelor);
  • Sa acorzi suport clientilor Companiei, prin email sau telefon, in ceea ce priveste produsele de asigurare pe care le detin, datele aferente platii primelor de asigurare, modificari contractuale si orice alte informatii sunt solicitate de acestia;
  • Sa gestionezi solicitarile si reclamatiile primite din partea clientilor, utilizand detalii si informatii din cadrul departamentului de Operatiuni si din cadrul altor departamente ale Companie;
  • Sa propui si sa sustii imbunatatirea proceselor si procedurilor interne;
  • Sa te implici in proiectele departamentului / companiei.
  • Sa elaborezi si sa actualizezi procedurile si instructiunile de lucru din aria de responsabilitate.

Ce competente tehnice vrem sa ai?

  • Studii superioare absolvite;
  • Bune abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office;
  • Cunostintele de asigurare reprezinta un plus;
  • Cunostinte avansate de limba engleza.

Ce competente non-tehnice este necesar sa ai?

  • Abilitati avansate de comunicare scrisa si verbala;
  • Capacitatea de a gestiona situatiile tensionate care pot aparea in comunicarea cu clientii;
  • Atentie la nevoile clientilor, exprimate sau nu;
  • Spirit de echipa.
  • Capacitate de invatare rapida;

Ce beneficii iti oferim?

  • O oportunitate excelenta de a-ti dezvolta cariera in cadrul unui important grup financiar international, intr-o echipa tanara si un mediu de lucru dinamic;
  • Pachet salarial atractiv si abonament medical;
  • Sistem de evaluare a performantei coroborat cu planul de cariera;
  • Programe de training.

Te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de e-mail: recrutare@eurolife.gr