BRD Asigurari de Viata- Contabil Junior


Cunostintele si competente necesare ocuparii postului

Nivel de studii

  • Studii Superioare Economice
Nivel de cunoastere a limbilor straine

  • Engleza/Franceza - nivel mediu
Experienta, cunostinte si comportamente necesare

  • Experienta in domeniu contabil minim 1 ani; reprezinta un avantaj
  • Limbi straine: Reprezinta un avantaj limba Engleza/Franceza
  • Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel )
  • Atentie la detalii, rezistenta la stres, capacitate de organizare, spirit de echipa.
Responsabilitati conform fisa de post

  • Multix : Plati zilnice (e-mailuri cu departamentele vizate, in vederea obtinerii contractelor+anexelor aferente  platilor ce urmeaza a fi efectuate la scadenta);
  • Actualizare cash-flow (zilnic )
  • Constituire depozite ; Fisiere Direct Debit (incarcare) ;
  • Registrul de Casa : Miscarile zilnice + Monetar ;
  • Calcul si inregistrare Rapoarte  ASF (Taxa de functionare, Fond de garantare)
  • Rulare raport si inregistrare taxe ASF
  • Reevaluare comisioane si creante(rulare rapoarte,creare prn-uri si integrare in Iscala)
  • Integrare si reconciliere prime DAPS vis-a-vis Iscala
  • Reevaluare lunara comisioane si creante si inregistrarea in contabilitate
  • Evidenta si inregistrari facturi (Q-Z)
  • Inregistrari deconturi in RON altele decat echipa sals si expati ;
  • Suport pentru inventariere, solicitari confirmari de sold, etc
  • Up-date baza de date din aplicatiile SEAL/ERA
  • Inregistrarea si arhivarea documentelor in cadrul departamentului contabilitate ;
  •  Inregistrare in ERA

Responsabilitati implicite

  • Realizarea  calitativa si in termen a lucrarilor;
  • Raspunde de exactitatea datelor inregistrate si  furnizate;
  • Organizarea activitatii proprii;
  • Perfectionarea activitatii profesionale;
  • Aplicarea si respectarea prevederilor legislatiei;
  • Aplicarea si respectarea normelor, procedurilor cu privire la elaborarea, avizarea, aprobarea, evidenta, difuzarea, modificarea, arhivarea tuturor documentelor ce se utilizeaza;
  •  Pastreaza secretul de serviciu conform normelor interne aprobate, atributiunilor de serviciu.
  •  Asistarea Sefului de Departament in activitatile zilnice;
  • Propune solutii si proceduri pentru eficientizarea activitatii departamentului ;
  • Colectarea datelor, operarea documentelor justificative in conturile contabile, conform legislatiei in vigoare;
  • Verificarea si corectarea inregistrarilor contabile generate automat de iScala;
  • Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de Seful de Departament;

Persoana de contact

Elena.bucur@brd.ro