BRD Asigurari de Viata - Sef Departament Conformitate

Cunostintele si competente necesare ocuparii postului

Nivel de studii

  • Studii Superioare Economice
Nivel de cunoastere a limbilor straine

  • Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat
Experienta, cunostinte si comportamente necesare

  • Cunoasterea legislatiei in domeniul specific asigurarilor;
  • Aptitudini de centralizare a datelor, organizare si planificare ;
  • Experienta profesionala necesara specificului, intinderii si complexitatii activitatii ;
  • Cel putin 3 ani in conformitate/juridic/control intern/audit intern
Responsabilitati conform fisa de post

  • Coordoneaza activitatea Departamentului Conformitate ;
  • Detine Functia Cheie Conformitate, care include urmatoarele responsabilitati:
  • Identificarea, evaluarea si gestiunea riscului de neconformitate, in principal prin monitorizarea aspectelor sensibile de conformitate;
  • Asigurarea adecvarii tuturor masurilor luate de companie la standarde, legi, regulamente in vederea prevenirii riscului de conformitate;
  • Consilierea conducerii referitor la modalitatea de aplicare a prevederilor legale ;
  • Revizuirea anuala a politicii de conformitate si propunerea modificarilor necesare;
  • Asigurarea conformitatii produselor noi si a modificarilor semnificative, cu legislatia nationala, practicile pietei si regulile Grupului Societe Generale, gestionarea procedurilor de control de conformitate a produselor noi si evidentierea neconcordantelor ;
  • Persoana de contact in legatura cu autoritatile de supraveghere in cadrul misiunilor de control sau inspectie desfasurate cu privire la activitatea companiei ;
  • Urmarirea implementarii recomandarilor de audit intern, audit extern si ale autoritatilor si colaborarea cu persoanele responsabile in vederea inchiderii acestora ;
  • Mentinerea relatiei cu autoritatile si validarea corespondentei pregatite de departamente in vederea transmiterii la autoritati ;
  • Promovarea conduitei adecvate a salariatilor pentru adoptarea practicilor etice si conforme in relatia cu clientii, partenerii de afaceri, furnizorii si actorii de pe piata ;
  • Intocmirea cartografierii riscurilor de conformitate si a cartografierii riscurilor de coruptie si conflict de interese ;
  • Asigurarea conformitatii sistemului de control intern in cadrul tuturor structurilor societatii cu prevederile legale in vigoare si cerintele grupului, prin coordonarea activitatii de control intern de nivel 1 ;
  • Centralizarea si raportarea rezultatelor controalelor de nivel 1 efectuate in cadrul tuturor departamentelor societatii catre Responsabilul Evaluare Control Intern si ulterior catre conducerea societatii in cadrul Comitetului de Control Intern ;
  • Mentinerea actualizate a listei de proceduri si politici interne, precum si a listei obligatiilor de raportare la nivelul societatii. Urmarirea aplicarii corespunzatoare a procedurilor si politicilor interne si asigurarea respectarii de catre departamente a obligatiilor de raportare ;
  • Colaboreaza cu Responsabilul Protectia Datelor in indeplinirea urmatoarelor responsabilitati, in calitate de Corespondent de Protectia Datelor conform instructiunilor Grupului Societe Generale ;
  • In urma obtinerii certificarii pentru functia de Ofiter de Prevenire a Spalarii Banilor (AMLO), va avea responsabilitatea de indeplinire a obligatiilor legale si reglementare legate de activitatea de lupta impotriva spalarii banilor si combaterea finantarii terorismului (AML), cunoasterea clientelei (KYC), cunoasterea partenerilor (KYS) si legislatia privind sanctiunile internationale.
Persoana de contact

Elena.bucur@brd.ro