BRD Asigurari de Viata - Responsabil Evaluare Control Intern

Cunostintele si competente necesare ocuparii postului

Nivel de studii

  • Studii Superioare Economice
Nivel de cunoastere a limbilor straine

  • Engleza - nivel avansat
Experienta, cunostinte si comportamente necesare

  • Cunostinte privind activitatea de control intern;
  • Aptitudini de centralizare a datelor, organizare si planificare
  • Detinerea unei experiente de cel putin 3 ani in domeniul de specialitate sau in domenii conexe: financiar bancar, audit, control intern, conformitate.
Responsabilitati conform fisa de post

  • Propune conducerii executive planul anual de control intern ;
  • Realizeaza controalele interne de nivel 2 in concordanta cu planul anual de control intern ;
  • Actualizeaza periodic lista de controale de supraveghere operationala si manageriala, potrivit instructiunilor grupului, prevederilor legale si recomandarilor emise de autoritati, auditori interni si auditori externi ;
  • Monitorizeaza procesele si evalueaza riscurile nou-aparute ca urmare a dezvoltarii activitatii pentru a identifica procesele sensibile care trebuie controlate si pentru a asigura adecvarea controalelor cu riscurile ;
  • Revizuieste anual politica de control intern si propune modificarile necesare. Elaboreaza proceduri interne si instructiuni operationale privind activitatea de control intern de nivel 2 ;
  • Contribuie la implementarea recomandarilor de audit intern, audit extern si ale autoritatilor.
Persoana de contact

Elena.bucur@brd.ro