BRD Asigurari de Viata - Evaluator Risc

BRD Asigurari de Viata lanseaza pozitia de:

Evaluator Risc

in cadrul BRD Asigurari de Viata.

Locatie:
- Bucuresti.

Obiectivul postului:
- Participa la pregatirea dosarelor asigurarilor de viata si luarea deciziei privind acceptarea/neacceptarea acestora in asigurare. Desfasoara activitatea de programare la examinare medicala a clientilor care aplica pentru asigurari de viata la BRD Asigurari de Viata.

Responsabilitatile principale ale postului sunt:
- Responsabil de evaluarea riscului asigurabil al cererilor de asigurare in limitele autorizate in procedura;
- Participa la activitatea de obtinere a documentelor medicale, financiare, ocupationale, etc privind stabilirea adecvata a claselor de risc al asiguratilor si la elaborarea tuturor documentelor necesare activitatii de subscriere a riscului asigurabil;
- Programarea la examinarea medicala a asiguratilor precum si pastrarea unei bune legaturi cu reprezentatii clinicilor medicale;
- Verificarea, analiza si completarea informatiilor necesare activitatii de evaluare a riscului asigurabil in aplicatiile IT folosite in acest proces; actualizarea bazelor de date privind modificarile survenite pe parcursul procesului de evaluare;
- Pregatirea documentelor si a rapoartelor medicale pentru Reasigurator(i) privind cazurile ce necesita acceptarea/ aprobarea pentru reasigurare;
- Participa la elaborarea procedurilor specifice activitatii de subscriere si ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor Serviciului Subscriere;
- Participa la inregistrarea, scanarea si arhivarea tuturor documentelor specifice activitatii zilnice a Serviciului Subscriere;
- Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind evaluarea riscului asigurabil;
- Indeplineste sarcinile de serviciu, atribuite de seful ierarhic, privind buna desfasurare a activitatii desfasurate in cadrul Serviciului Subscriere si companiei;
- Respecta prevederile din regulamentele si normele interne ale Serviciului Subscriere si companiei;
- Reprezinta interesul companiei fata de clientii interni privind acceptarea in asigurare a persoanelor care solicita o asigurare de viata;
- Reprezinta intr-un mod constructiv, pozitiv compania in relatiiile cu partenerii de afaceri si autoritatile;
- Manifesta o preocupare permanenta si sustinuta privind perfectionarea profesionala;
- Asigura o comunicare eficienta si profesionala cu colegii si superiorii.

Cunostintele si competente necesare ocuparii postului:

- Studii superioare (de preferat, studii medicale sau tehnice);
- Experienta in campul muncii - 2/3 ani;
- Experienta in domeniul asigurarilor de viata - minim 2/3 ani (de preferat, experienta relevanta in evaluarea riscului asigurabil si cunostinte medicale);
- Experienta in domeniul asigurarilor de viata pentru produsele bancare;
- Cunostinte solide PC - MS Office applications;
- Limbi straine - engleza: nivel avansat (citit, scris, vorbit), franceza.

Tip contract:
- Nedeterminat.

Cei interesati pot trimite candidatura la adresa elena.rusu@brd.ro.