BRD Asigurari de Viata - Business Process Responsable

Cunostintele si competente necesare ocuparii postului

Nivel de studii

  • Studii superioare finalizate in domeniul tehnic/economic
Nivel de cunoastere a limbilor straine

  • Limbi straine
  • engleza (nivel avansat: scris, vorbit, inteles)
  • franceza (avantaj)
Experienta, cunostinte si comportamente necesare

  • Experinta relevanta in BPM (Certificarea este un avantaj)/management de proiect
  • Experienta relevanta in Six Sigma (Certificarea Green Belt - este un avantaj)
  • Experienta de minimum 2 ani ca Business Process Specialist/Responsable
  • Abilitati organizatorice
  • Comunicare exceptionala
  • Experienta in domeniul asigurarilor/financiar
  • Abilitati soft: orientare catre client; abordare pragmatica; atitudine deschisa si pozitiva; angajament; responsabilitate;
  • Abilitati de analiza si dezvoltare rapoarte privind activitatea pe care o gestioneaza
  • Cunostinte solide PC - MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint, Visio)
Responsabilitati conform fisa de post

  • Defineste procesele de afaceri ale departamentului Operatiuni si stabileste principalii indicatori de performanta (KPI) si cerintele de calitate
  • Elaboreaza si actualizeaza procedurile/instructiunile operationale pentru procesele definite, pentru a verifica implementarea corecta a acestora.
  • Revizuieste si optimizeaza, periodic, procesele de afaceri implementate.
  • Studiaza datele operationale si de performanta pentru a identifica tendintele si oportunitatile de imbunatatire.
  • Gestioneaza/conduce proiecte de optimizare transversal legate de procesele de afaceri si/sau de organizare
  • Participa activ in alte proiecte, ca principal contribuitor la proiectarea procesului (aduce competentele sale cand elaboreaza noi procese legate de noi produse/activitati/etc., inclusiv externalizarea)
  • Participa la definirea, actualizarea, monitorizarea si implementarea indicatorilor-cheie de performanta pentru serviciile externalizate (acordurile la nivel de servicii cu partenerii si contractele de agent cu distribuitorii) si propune masuri corective, daca este cazul, pentru a asigura calitatea serviciilor oferite clientilor si eficienta acestora
  • Raporteaza in functie de performanta evaluarilor calitatii (ex. rezultatele verificarilor de calitate, actiuni corective), incluzand si necesitatea imbunatatirii.
  • Reprezinta compania intr-un mod constructiv si pozitiv in relatiile cu partenerii de afaceri, cu autoritatile si asigura o comunicare eficienta cu colegii si superiorii.
  • Efectueaza sarcinile de lucru desemnate de sefii ierarhici
  • Activitati de instruire / coaching in cadrul Departamentului Operatiuni.
  • Realizeaza controale planificate si raporteaza rezultatele catre superiorul ierarhic.
  • Garanteaza pentru respectarea confidentialitatii datelor si pentru respectarea normelor si procedurilor in vigoare.
  • Respecta prevederile regulamentelor interne si ale regulilor directiei si ale companiei.
  • Raporteaza catre superiorul ierarhic alertele identificate in cadrul activitatii desfasurate si propune solutii pentru rezolvarea acestora.
  • Gestioneaza si urmareste reclamatiile receptionate in cadrul Departamentului Operatiuni si acorda suport in solutionarea acestora.
  • Se implica in organizarea comitetului de reclamatii.
  • Realizeaza cel putin anual un roadmap referitor la process design/ business process review.
Persoana de contact

Elena.bucur@brd.ro