BRD Asigurari de Viata - Business Process Analyst

Cunostintele si competente necesare ocuparii postului

Nivel de studii

  • Studii superioare finalizate (in domeniul tehnic - constituie un avantaj)
Nivel de cunoastere a limbilor straine

  • Limbi straine
  • engleza (nivel avansat: scris, vorbit, inteles)
  • franceza (avantaj)
Experienta, cunostinte si comportamente necesare

  • Experienta de minimum 2 ani ca Business Process Analist/ Business Analyst/tester
  • Experinta in BPM/management de proiect/data quality este un avantaj
  • Abilitati organizatorice
  • Comunicare exceptionala (scris si verbal)
  • Experienta in domeniul asigurarilor/financiar
  • Bune cunostinte legate de: redactarea business requests pentru dezvoltari IT, validare specificatii, capacitatea de a analiza solutiile posibile propuse de IT (priorizare, costuri, riscuri, audit trail, etc)
  • Abilitati de a "traduce" cerintele de business in limbaj specific IT si invers
  • Atentie la detalii si calitate
  • Spirit de echipa, munca in transversal
  • Atitudine proactiva, deschisa si pozitiva
Responsabilitati conform fisa de post

  • Intelege si analizeaza procesele actuale de afaceri (AS IS) din cadrul OPS si identifica zonele de automatizat (care implica riscuri pentru companie)
  • Identifica si propune solutii potentiale si analizeaza integrarea lor, atat din punct de vedere tehnic, cat si business.
  • Redacteaza business requests pentru IT, isi sustine initiativele in cadrul comitetului de gestiune cerinte noi/in fata superiorilor ierarhici si valideaza specificatiile functionale.
  • Urmareste implementarea cerintelor, conform planning si buget aprobate.
  • Organizeaza pregatirea si executarea UAT impreuna cu beneficiarii din cadrul OPS (inclusiv pregatire test cases, planning UAT, publicare rezultate, explicare rezultate, etc)
  • Gestioneza proiectele care ii sunt atribuite, respectand constrangerile de scop, calitate, timp si costuri, pentru a livra cerintele specificate si pentru a satisface cerintele clientului.
  • Se asigura ca gestionarea tuturor activitatilor este efectuata corect din toate punctele de vedere si in timpul necesar.
  • Reprezinta compania intr-un mod constructiv si pozitiv in relatiile cu partenerii de afaceri, cu autoritatile si asigura o comunicare eficienta cu colegii si superiorii.
  • Efectueaza sarcinile de lucru desemnate de sefii ierarhici in termenele stabilite.
  • Realizeaza controale planificate si raporteaza rezultatele catre superiorul ierarhic.
  • Respecta prevederile regulamentelor interne si ale regulilor directiei si ale companiei.
  • Garanteaza pentru respectarea confidentialitatii datelor si pentru respectarea normelor si procedurilor in vigoare
  • Raporteaza catre superiorul ierarhic alertele identificate in cadrul activitatii desfasurate si propune solutii pentru rezolvarea acestora.
  • Realizeaza cel putin anual un roadmap cu optimizarile propuse si change request-uri.
Persoana de contact

Elena.bucur@brd.ro