BRD Asigurari de Viata - Analist Contabil

Nivel de studii

  • Studii Superioare Economice
Nivel de cunoastere a limbilor straine

  • Engleza/Franceza - nivel mediu
Experiența, cunostințe si comportamente necesare

  • Experienta in domeniu contabil minim 5 ani;
  • Experienta in domeniul asigurarilor sau a pietei de capital reprezinta un avantaj;
  • Limbi straine: Reprezinta un avantaj limba Engleza/Franceza
  • Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point)
  • Experienta in folosirea unei aplicatii de contabilitate
  • Atentie la detalii, rezistenta la stres, capacitate de organizare, spirit de echipa.
Responsabilitati conform fisa de post

  • Inregistrarea in contabilitate a rezervelor tehnice;
  • Reasigurare si deconturi de reasigurare;
  • Inregistrarea in contabilitate a primelor colectate;
  • Inregistrarea in contabilitate a mijloacelor fixe si a amortizarii mijloacelor fixe;
  • Inregistrarea in contabilitate a dobanzilor depozitelor si a titlurilor de stat;
  • Inregistrarea extraselor de banca;
  • Inregistrare facturi, avansuri si deconturi;
  • Reevaluare;
  • Raportari ASF/BNR
  • Contributor Situatii Financiare  statutar, IFRS
  • Realizare raportari Solvency2
  • Analize, verificari si reglari asupra sumelor inregistrate in balanta lunara;
  • Componente de sold;
  • Inregistrare salarii
  • Cunostinte de fiscalitate (impozit pe profit, TVA, contributii salarii);
Responsabilitati implicite

  • Realizarea  calitativa si in termen a lucrarilor;
  • Raspunde de exactitatea datelor inregistrate si  furnizate;
  • Organizarea activitatii proprii;
  • Perfectionarea activitatii profesionale;
  • Aplicarea si respectarea prevederilor legislatiei;
  • Aplicarea si respectarea normelor, procedurilor cu privire la elaborarea, avizarea, aprobarea, evidenta, difuzarea, modificarea, arhivarea tuturor documentelor ce se utilizeaza;
  •  Pastreaza secretul de serviciu conform normelor interne aprobate, atributiunilor de serviciu.
  • Asistarea Sefului de Departament in activitatile zilnice;
  • Propune solutii si proceduri pentru eficientizarea activitatii departamentului ;
  • Colectarea datelor, operarea documentelor justificative in conturile contabile, conform legislatiei in vigoare;
  • Verificarea si corectarea inregistrarilor contabile generate automat de iScala;
  • Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de Seful de Departament;
Persoana de contact

Elena.bucur@brd.ro