BRD Asigurari de Viata - Administrator Contracte

BRD Asigurari de Viata lanseaza pozitia de:

Administrator Contracte

in cadrul BRD Asigurari de Viata.

Locatie:
- Bucuresti.

Obiectivul postului:
- Responsabil de activitatea de administrare a contractelor de asigurari de viata si de sanatate in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora.

Responsabilitatile principale ale postului sunt:
- Responsabil de activitatea de administrare a contractelor de asigurari de viata si de sanatate in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora;
- Actualizarea bazelor de date privind informatiile si modificarile survenite pe parcursul derularii contractelor de asigurare;
- Responsabil de administrarea si emiterea ofertelor si a contractelor de asigurare de viata si de sanatate, cu sau fara evaluare individuala, in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora (adaugare/ eliminare membri, gestionarea proceselor privind primele de asigurare, reinnoirea contractelor de asigurare, etc.);
- Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind contractele de asigurari de viata si de sanatate;
- Participa la elaborarea procedurilor si tuturor documentelor specifice administrarii contractelor de asigurari de viata si de sanatate, ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor existente;
- Elaborarea rapoartelor periodice privind contractele de asigurare de viata si de sanatate;
- Participa la inregistrarea, scanarea si arhivarea tuturor documentelor aferente administrarii contractelor de asigurare de viata si de sanatate;
- Indeplineste sarcinile de serviciu, atribuite de sefii ierarhici;
- Respecta prevederile din regulamentele si normele interne ale serviciului/departamentului si companiei;
- Reprezinta intr-un mod constructiv, pozitiv compania in relatiiile cu partenerii de afaceri si autoritatile si se asigura de o comunicare eficienta cu colegii si superiorii;
- Manifesta o preocupare permanenta si sustinuta privind perfectionarea profesionala;
- Analizeaza, se implica si propune corectiile necesare in cazul in care apar disfunctionalitati in procese;
- Administrarea contractelor de asigurare, colectarea / verificarea primelor de asigurare platite / emiterea de oferte si polite, etc. ;
- Activitati de administrare aferente Serviciului Administrare (primirea si trimiterea corespondentei, relatia cu partenerii si clientii interni si externi,etc);
- Activitatea de raportare catre Management si autoritati.

Cunostintele si competente necesare ocuparii postului:
- Studii superioare finalizate;
- Engleza nivel mediu/ avansat, franceza reprezinta un avantaj;
- Experienta in domeniul asigurarilor de viata (minimum 5 ani);
- Experienta in domeniul asigurarilor pentru produsele bancare reprezinta un avantaj;
- Buna adaptabilitate si capacitate de reactie rapida la diverse solicitari;
- Foarte bune abilitati de relationare si pro-activitate;
- Autonomie si initiativa;
- Rezistenta la stres.

Tip contract:
- Nedeterminat.

Cei interesati pot trimite candidatura la adresa elena.rusu@brd.ro.