ASIROM VIG - Director Departament Brokeri Nationali

Bucuresti - HQ

ASIROM VIG este asiguratorul de incredere al romanilor de mai bine de 25 ani, in prezent parte din VIENNA INSURANCE GROUP, lider pe piata de asigurari din Europa Centrala si de Est. Motorul ASIROM l-au reprezentat mereu angajatii si colaboratorii sai, calitatea lor si implicarea profesionala. Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica si sa lucrezi intr-un mediu competitiv, cu oportunitati de dezvoltare la nivel national si international, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@asirom.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.

Responsabilitați principale: 
  • Coordoneaza si raspunde de realizarea planului de vanzari prin brokeri, altii decat vanzarile asociate cu  societatile de leasing, banci si alte insitutii financiare, sau brokeri corporate;
  • Raspunde de mentinerea, dezvoltarea si consolidarea relatiilor cu partenerii externi;
  • Raspunde de cresterea eficientei vanzarilor prin canalul de brokeri pe care il cordoneaza;
  • Coordoneaza si raspunde de monitorizarea cooperarii agentiilor cu brokerii;
  • Asigura identificarea si exploatarea oportunitatilor de pe piata locala, legata de dezvoltarea cooperarii cu brokerii;
  • Asigura transmiterea solutiilor la timp si cu succes, in functie de nevoile si obiectivele clientilor, dezvoltarea si mentinerea unor relatii puternice si de durata cu clientii corporate si brokerii importanti;
  • Coordoneaza activitatea de prospectare a pietei, de  identificare si de implementare a  solutiilor optime de asigurare care pot sustine dezvoltarea portofoliului prin brokeri;
  • Face propuneri si coordoneaza implementare proceselor operationale optime pentru desfasurarea activitatii de vanzare prin brokeri.
Profilul tau:
  • studii superioare de lunga durata: economice/tehnice;
  • experienta in activitatea de management  vanzari in  asigurari de cel putin 5 ani;
  • foarte bune abilitati de negociere;
  • capacitate de analiza si sinteza, gandire strategica;
  • foarte buna capacitate de planificare, coordonare si comunicare interpersonala;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • limba engleza;
  • cunostinte  MS Office;
  • proactivitate, integritate si etica.