ALLIANZ-TIRIAC Asigurari - Specialist HR

Descriere:

Candidatul perfect pentru acest post trebuie sa fie realmente interesat de activitatile si nevoile celorlalti, inclusiv ale companiei, conducerii acesteia, ale echipei si ale clientilor companiei. Ritmul normal de lucru aferent acestui post este unul mai alert decat media si este necesar un stil de comunicare persuasiv. Munca de detaliu este un element principal al acestui job, iar detaliile trebuie sa fie gestionate rapid, corect, eficient si la timp.

Ce responsabilitati vei avea?

  • Participi la intocmirea calculului salarial lunar si a declaratiilor lunare privind obligatiile la bugetul de stat;
  • Intocmesti diverse adrese, statistici, rapoarte si analize privind angajatii companiei si veniturile acestora;
  • Administrezi dosarele de personal, intocmesti diverse documente necesare la angajare si la modificarea contractelor de munca si alte documente specifice (adeverinte, recomandari, etc.);
  • Gestionezi activitatea de medicina muncii in cadrul companiei;
  • Comunici cu angajatii si acorzi suportul necesar imbunatatirii fluxurilor de HR.

Ce asteptari avem de la tine?

  • Studii: superioare economice;
  • Experienta: minim 3 ani in activitatea de administrare personal si salarizare;
  • Cunostinte: foarte bune cunostinte de legislatia muncii;
  • Excel: nivel avansat;
  • Limbi straine: engleza - nivel mediu;
  • Atestat Inspector Resurse Umane;
  • Experienta in lucrul cu platforma Charisma constituie avantaj;
  • Bune abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza, planificare si organizare, seriozitate, perseverenta, corectitudine, spirit de observatie si atentie la detalii, capacitate de efort in conditii de stres.

Suna interesant? Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa de e-mail recrutare@allianztiriac.ro.