ALLIANZ-TIRIAC Asigurari - Specialist Dezvoltare Produse si Portofolii Asigurari Generale

Pasionat de asigurari? Dornic sa participi la strategia de piata si sa fii implicat in dezvoltarea produselor si a portofoliilor? Iti place sa inveti si sa inovezi continuu pentru imbunatirea experientei clientilor? Daca raspunsul tau este afirmativ, acest job s-ar putea sa fie potrivit pentru tine. Ne-ar placea sa te cunoastem!

Ce ne dorim de la tine?
  • Studii superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor: minimum 5 ani;
  • Experienta in dezvoltare, subscriere sau management portofoliu produse asigurari generale: minimum 3 ani intr-un domeniu (auto, proprietate, raspunderi, asigurari persoane);
  • Cunostinte limba engleza - nivel avansat;
  • Cunostinte avansate Microsoft Office, cunostinte SQL constituie un avantaj;
  • Aptitudini si abilitati personale: orientare catre piata si nevoile clientilor, gandire strategica si creativa, capacitate de lucru individual si in echipa, abilitati de comunicare, prezentare si negociere, gandire structurata si analitica, abilitati de redactare metodologie si materiale de prezentare, initiativa si antreprenoriat, calitati de leadership.
Ce responsabilitati vei avea?
  • Analizezi si estimezi evolutia pietei pentru produsele de asigurari generale;
  • Analizezi potentialul de piata din perspectiva nevoilor clientilor, a oportunitatilor de dezvoltare a afacerilor companiei si a pozitionarii produselor de asigurare pe piata si coordonezi realizarea analizelor de oportunitate pentru dezvoltarea de produse noi sau revizuirea produselor existente;
  • Participi la definirea strategiei companiei cu privire la produsele de asigurari generale si distributia acestora;
  • Intocmesti/actualizezi calendarul de produse, in baza deciziilor/aprobarilor Comitetului de Aprobare a produselor si a evolutiei proiectelor de dezvoltare a produselor;
  • Participi la procesul de dezvoltare si revizuire a produselor, in calitate de membru al echipei de proiect sau, dupa caz, Manager de proiect sau coordonator al functiunilor de Market Management;
  • Coordonezi analizele periodice ale produselor din perspectiva adecvarii la piata tinta, realizate la nivel cross-functional/inter-departamental si participi la intocmirea documentatiei in vederea fundamentarii deciziilor Comitetului de Aprobare a produselor in legatura cu mentinerea, modificarea sau retragerea produselor;
  • Participi la procesele de retarifare a produselor cu analize si recomandari din perspectiva potentialului de piata si a valorii juste pentru clienti;
  • Revizuiesti anual si/sau atunci cand se impune procedura de guvernanta si supraveghere a produselor, propui actualizari/imbunatiri, in baza concluziilor monitorizarilor constante si/sau a notificarilor/ propunerilor primite de la celelate Departamente/arii functionale;
  • Initiezi sau participi la actiuni de suport vanzari sau programe de dezvoltare de business: campanii de vanzari cu beneficii pentru clienti, actiuni, programe de cross-selling, up-selling, atragere clienti noi, campanii leaduri, programe retentie si loializare clienti;
  • Colaborezi cu toate ariile functionale ale companiei implicate in dezvoltarea si monitorizarea produselor, in imbunatatirea experientei clientilor si a distribuitorilor cu privire la produsele si serviciile de asigurari generale, in derularea actiunilor de suport vanzari si a proiectelor de dezvoltare de business;
  • Participi la intocmirea de rapoarte si analize solicitate de grupul Allianz in legatura cu produsele de asigurari generale.
Oferta noastra:
  • Oportunitatea de a lucra in cea mai solida companie pe piata de asigurari din Romania, cu acces la programe si know-how din cadrul grupului Allianz, cel mai valoros brand de asigurari din lume;
  • Oportunitatea de a face parte din echipa Market Management, arie organizatorica unica in piata romaneasca de asigurari, care reprezinta Vocea Clientului in cadrul companiei si imbina functiunile de strategie si market intelligence, cu cele de guvernanta a produselor si dezvoltare de business, marketing si experienta clientului, vanzari online, comunicare;
  • Programe de dezvoltare profesionala si personala;
  • Pachet salarial motivant, care include pe langa componentele fixe si variabile de venituri si beneficii sub forma programelor de asigurare de viata, sanatate si pensie privata facultativa (Pilon III);
  • Posibilitatea de a te implica in actiuni de voluntariat si sustinere a comunitatii.
Asteptam CV-ul tau pana in data de 30.07.2020 pe adresa recrutare@allianztiriac.ro.