ALLIANZ TIRIAC Asigurari - Inspector constatator (contract de manadat)

Locatii: Satu Mare, Arad, Timisoara

Formator de piata, o companie stabila financiar, o dezvoltare echilibrata a afacerilor, o oferta completa de produse de asigurare - sunt elemente prin care putem descrie pe scurt ceea ce reprezinta ALLIANZ-TIRIAC Asigurari astazi. Compania a reusit sa se impuna in primul rand prin seriozitate si consecventa in promovarea celor mai ridicate standarde de calitate in ceea ce priveste serviciile si produsele oferite. Aceste valori au reprezentat fundamentul evolutiei crescatoare si profitabile a companiei.

Te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@allianztiriac.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.

Succesul apartine celor care indraznesc!                                                                      

Ce asteptari avem de la tine?
  • Studii: diploma de licenta pentru studii superioare de profil tehnic;
  • Cunostinte: legislative in domeniul asigurarilor, utilizare PC;
  • Limbi straine si grad de cunoastere: Limba engleza - nivel mediu;
  • Abilitati individuale: lucru in echipa, seriozitate, corectitudine, cinste, initiative;
  • Alte cerinte: permis conducere cat. B;
  • Cunostintele Auadatex sunt obligatorii;
  • Candiadatul trebuie sa detina "Certificat de competente specialist constatare daune" eliberat de ISF;
  • Sa fie inscris in Registrul specialistilor constatare daune la Autoritatea de supraveghere financiara - ASF.
Ce responsabilitati vei avea?
  • Intocmesti notificarile de daune auto si non-auto pentru clientii care nu au facut deja notificarile prin Contact Center, respectiv verifica notificarile in cazul in care acestea exista;
  • Efectuezi constatarea avariilor auto (Casco si RCA) si non-auto, conform reglementarilor interne in vigoare;
  • Deschizi dosarul electronic in maxim 48 ore de la efectuarea constatarii si ataseazi documentele colectate cu ocazia constatarii aferente dosarului (scanate/fotografiate);
  • Deschizi dosarul fizic si electronic, in maxim 24 ore de la avizarea consilierului juridic/avocatului din sucursala in care isi desfasoara activitatea si stabilesti rezerva de dauna conform recomandarilor acestuia;
  • Scanezi si atasezi in dosarul electronic toate documentele predate de consilierul juridic/ avocatul sucursalei;
  • Stabilesti rezerva de dauna aferenta fiecarui dosar de dauna si o actualizezi ori de cate ori se justifica;
  • Completezi dosarele de dauna pe care le transmiti spre lichidare in termen de 24 ore de la primirea ultimului document necesar solutionarii, conform metodologiei din normele interne;
  • Completezi informatiile din dosarul electronic, in conformitate cu prevederile din normele interne;
  • Calculezi si propui cuantumul despagubirii la dosarele auto si non-auto cu "plata rapida";
  • Verifici zilnic sarcinile primite in sistemul informatic si pe e-mail si le solutionezi cu maxima operativitate;
  • Lichidezi, propui la plata /respingi, aprobi dosare de dauna in limita competentelor acordate;
  • Verifici si eliberezi lunar, rezerva de dauna la dosarele pasibile de prescriere, conform normelor interne in vigoare;
  • Indeplinesti sarcini specifice activitatii de relatii cu publicul legate de activitatea de solutionare a daunelor (de ex: informeaza clientul despre actele necesare intocmirii si solutionarii dosarului de dauna, despre stadiul de rezolvare al dosarului etc).