ALLIANZ TIRIAC Asigurari - Director Regional Retele Specializate Regiunea Centru

Locatii: Brasov, Sibiu, Mures, Alba Iulia, Deva  

Formator de piata, o companie stabila financiar, o dezvoltare echilibrata a afacerilor, o oferta completa de produse de asigurare- sunt elemente prin care putem descrie pe scurt ceea ce reprezinta ALLIANZ-TIRIAC Asigurari astazi. Compania a reusit sa se impuna in primul rand prin seriozitate si consecventa in promovarea celor mai ridicate standarde de calitate in ceea ce priveste serviciile si produsele oferite. Aceste valori au reprezentat fundamentul evolutiei crescatoare si profitabile a companiei.

Te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@allianztiriac.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.

Succesul apartine celor care indraznesc!          

Ce responsabilitati vei avea?

  • Organizezi, coordonezi si controlezi personalul de management si vanzari subordonat, pe urmatoarele componente cheie:
    • implementarea si urmarirea realizarii obiectivelor de dezvoltare si pregatire a personalului de management si vanzari;
    • implementarea si urmarirea realizarii obiectivelor de vanzari asigurari de viata si sanatate  planificate;
  • Stabilesti obiectivele anuale de vanzari, monitorizezi, evaluezi si iei masuri in vederea realizarii obiectivelor de vanzari la nivelul regiunii coordonate;
  • Conduci sedinte periodice de management si analiza vanzari cu personalul de management din subordine;
  • Supervizezi implementarea masurilor din planul de dezvoltare la nivelul agentiilor si raspunzi pentru punerea corecta in practica a planului de dezvoltare a structurii de management si vanzari la nivelul regiunii coordonate;
  • Evaluezi din punct de vedere profesional personalul din subordine si definesti planul de dezvoltare profesionala a acestora;
  • Supervizezi acoperirea optima a pietei pe toate segmentele de clienti (identificarea segmentelor de piata cu potential de crestere si profitabilitate, mentinerea clientilor existenti) si raspunzi de cresterea portofoliului de clienti si cresterea numarului de produse per client la nivel de regiune;
  • Te deplasezi in cadrul regiunii in vederea sprijinirii activitatii de management si vanzare pentru agentiile din regiunea coordonata;
  • Asiguri buna comunicare intre companie si personalul de management si de vanzari din subordine.
Ce asteptari avem de la tine?
  • Studii superioare;                                                                
  • Experienta: minim 5 ani vechime in domeniul asigurarilor si minim 3 ani experienta manageriala;
  • Cunostinte: cunoasterea legislatiei asigurarilor, operare calculator (Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Outlook Express) - nivel avansat;
  • Abilitati: leadership, combativitate, capacitate de analiza, sinteza si control, capacitate de a evalua si pune in valoare calitatile, de a motiva si stimula pe masura performantelor, bun negociator, flexibil la schimbari si automotivare, integritate;
  • Limba engleza - nivel avansat.